wtorek, 28 maja 2013

Ramka lustra i butelka z motywem łąki;)

Dziś mam dla Was coś z czego osobiście jestem bardzo zadowolona i co od dłuższego czasu chodziło mi po głowie. Gdzieś kiedyś widziałam jakiś przedmiot z motywem łąki i bardzo mi się to spodobało i wówczas właśnie postanowiłam, że muszę coś takiego zrobić. Tak właśnie powstała ramka od lustra i do kompletu butelka z makami, chabrami i innymi kwiatami. Na obu przedmiotach nad łąką jest biało - niebieskie niebo zrobione za pomocą spękacza jednoskładnikowego. Nawiasem mówiąc bardzo polubiłam ten produkt i chyba będę częściej go używać;) Ramka jest jednym z moich ulubionych wykonanych do tej pory przedmiotów. Podoba mi się, że jest taka kolorowa i wesoła. Całość pięknie się błyszczy ponieważ wykończona jest lakierem błyszczącym.  









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz