poniedziałek, 14 października 2013

W nawiązaniu do ostatniego posta

W ostatnim poście pochwaliłam się moimi ostatnimi zakupami i już następnego dnia z zakupionych rzeczy powstała śliczna kartka urodzinowa. Kartka oczywiście w formie pudełeczka. Znalazł się w nim mini koszyczek z kwiatuszkami i mini kapelusikiem. Mi osobiście bardzo się to podoba;) Poza tym niebawem zabiorę się za dekupażowanie butelki. Mam nadzieję, że wyjdzie mi tak ładna jak ta którą ostatnio miałam nieszczęście rozbić. Oby się udało. No i oczywiście jeszcze prawidła;) Udało mi się znaleźć ładny łowicki motyw i prawidła są już w fazie lakierowania. Ciekawe ile jeszcze warstw lakieru będą one wymagać;) Ostatnio miałam okazję odwiedzić bardzo fajną pracownię decoupage w Warszawie. Cudowne miejsce. Udało mi się zakupić tam modele domków 3D do bombek;) Co prawda do świąt jeszcze ponad 2 miesiące, ale ja już o tym myślę;) W między czasie zrobiłam też kilka wieszaków na zamówienie i pudełeczko na chrzest, które w środku będzie zawierało niespodziankę. A na koniec jeszcze mój zakup sprzed kilku dniu. Udało mi się wylicytować Sizzix Big Shot z siedmioma wykrojnikami za dość przystępną cenę.  Poniżej mały miks z ostatnich dni.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz