czwartek, 3 kwietnia 2014

Szklany lampion

Już dawno miałam pochwalić się moim szklanym lampionem, ale jakoś do tej pory się nie złożyło, więc zrobię to dziś. Długo nosiłam się z zamiarem zrobienia czegoś takiego, ale zanim znalazłam właściwy motyw (od pewnego czasu mam słabość do czerwonego chociaż zawsze wydawało mi się, że to nie mój kolor) i zabrałam się do pracy to minęło trochę czasu, ale za to samo wykonanie zajęło mi tego czasu bardzo niewiele. Szkło kupiłam w sklepie "4 zł", a do jego dekoracji wykorzystałam m.in. złoty relief, perły w płynie, złotą pastę i szpachlę;)  Bardzo lubię efekt jaki pada na ścianę kiedy w lampionie pali się świeczka. W ostatnim czasie skończyłam wreszcie zegar, powstało kilkanaście nowych styropianowych jajek, które dziś wyjechały za granicę, zrobiłam też małą szkatułkę z transferem. Po za tym ostatnio nabyłam folię sospeso i zamierzam użyć jej do ozdobienia nowego chustecznika. Ciekawe czy coś z tego wyjdzie;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz