sobota, 7 czerwca 2014

Sezon ślubny w pełni

W ostatnim czasie mam szczęście szczególnie do tworzenia kolejnych ślubnych pudełeczek. W pewnym momencie miałam ich nawet już dość, ale na szczęście już mi to przeszło. Powstają też kolejne chusteczniki (co prawda powinny być już gotowe, ale w ostatnim tygodniu kompletnie rozłożyło mnie zapalenie ucha). Miałam może pewne wątpliwości czy będą one fajnie wyglądać, ale teraz chusteczniki są już w ostatecznej fazie lakierowania i muszę przyznać, że co raz bardziej mi się podobają. Nareszcie na ukończeniu jest też skrzynia i wieszak dla pewnego malucha. Muszę jeszcze kupić jakiś fajny uchwyt, ale może znajdę coś w Leroy'u. Moje najnowsze prace pokażę, kiedy będę już pewna, że trafiły w odpowiednie ręce, a dziś wrzucam jedynie fotki pudełeczka ślubnego.
PS. Dziś byłam na Ogólnopolskim Zlocie Scrapbookingu i zakupiłam kilka ciekawych rzeczy (głównie tekturek), ale gdyby tylko mój budżet był nieograniczony to zapewne kupiłabym wiele więcej;)



1 komentarz: