sobota, 16 marca 2013

Tulipanowe świeczniki zamiast serwetek

Co prawda obiecałam wczoraj, że dziś pokażę Wam zakupione serwetki, ale póki co baterie w aparacie padły. Ehh ta złośliwość rzeczy martwych. Ale za to mam dla Was coś innego. Dziś pokażę Wam tulipanowe świeczniki, które robiłam na specjalnie zamówienie Pani Ani. Świeczniki mają 12, 10, 8, 6 i 5 cm wysokości. Tulipanowe serwetki dostałam od Pani Ani, ale dla siebie też koniecznie muszę takie zdobyć ponieważ strasznie mi się podobają i po prostu kojarzą się z wiosną, która przecież powinna zawitać do nas już w przyszłym tygodniu:) Chociaż dziś na pogodę w Warszawie nie możemy narzekać. Co prawda śniegu nie brakuje, ale słoneczko przepięknie świeci:) Życzę wszystkim miłego popołudnia i zachęcam do komentowania moich postów. A w oczekiwaniu na wiosnę prezentuję tulipanowe świeczniki:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz