niedziela, 10 marca 2013

Wieszaki decoupage

Czas pokazać Wam moje pierwsze decoupażowe wieszaki. Niestety nie zdążyłam zrobić zdjęć wszystkich wieszaczków zanim zostały sprzedane na Wyprzedaży Garażowej na Żoliborzu w ostatnią sobotę (nawiasem mówiąc zapraszam na Wyprzedaż Garażową do Fortu Sokolnickiego w drugą sobotę każdego miesiąca). Miałam 2 wieszaki lawendowe i 3 różane i po dniu wczorajszym nie mam już żadnego:) Przynajmniej jest motywacja aby tworzyć kolejne ;P A oto moje wieszaczki drewniane w kolorze kremowym, ozdobione różyczkami i lakierowane lakierem błyszczącym. Przepraszam za jakość zdjęć, ale zapomniałam sfotografować je w domku więc mam tylko fotki zrobione telefonem już na wyprzedaży.
Pozdrawiam i zachęcam do zostawiania komentarzy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz