niedziela, 19 stycznia 2014

Kilka zapowiedzi

Ostatnio miałam trochę dekupażowej pracy. Udało mi się już rozpocząć sezon wielkanocny i "zmalowałam" już 20 średnich jajek. Na początku wydawało mi się, że nie będą takie jak bym chciała ponieważ ciężko było w styczniu znaleźć dużo ciekawych wielkanocnych serwetek, ale jednak się udało i jajka są całkiem ładne. W tym roku zamierzam też zrobić jajka z reliefami. Mam nadzieję, że coś z tego wyjdzie. Poza tym przed momentem skończyłam brązowo-beżową herbaciarkę. Dziś już nie będę robić jej fotek, ale może jutro. Herbaciarkę robiłam z myślą o sobie, ale coś mi się wydaje, że chyba znów wyląduje na Srebrnej Agrafce;) No cóż szewc bez butów chodzi;) Prawie skończyłam też chustecznik, ale jednak jeszcze brakuje mu tego czegoś. Dziś tylko jedno zdjęcie, ale w tygodniu wrzucę więcej. Miłego wieczoru;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz