poniedziałek, 27 stycznia 2014

Zaległe pudełeczka

W okresie świątecznym miałam sporo zamówień nie tylko na bombki, ale również na trójwymiarowe kartki pudełeczka. Mam nadzieję, że wszystkie trafiły już do swoich adresatów więc dziś mogę już spokojnie pokazać ich fotki. Miałam sporo wątpliwości co do kartki z samochodzikiem, ale po pewnym czasie stwierdzam, że jednak była to jedna z ciekawszych jakie do tej pory miałam okazję robić. Uwielbiam robić pudełeczka ze względu na ich indywidualny charakter. Przyjemnie jest dostać coś co jest zrobione na specjalne zamówienie, tylko dla Ciebie;)

Udało mi się skończyć moją herbaciarkę. Jak dla mnie jest śliczna;) Jej zdjęcia w kolejnym poście. Długo nie mogłam znaleźć pomysłu na dekupażowy zegar i tacę, ale chyba w końcu udało mi się zrobić coś co mnie usatysfakcjonowało. Teraz jestem na etapie lakierowania. Mam nadzieję, że w tym tygodniu uda mi się je skończyć. Mam również do lakierowania jajka i drugą herbaciarkę (nawiasem mówiąc również bardzo mi się ona podoba;)).

PS. W ostatnim czasie pojawiło się sporo moich nowych rzeczy na Srebrnej Agrafce.














Pudełeczek było bodajże jeszcze 3 lub 4, ale były bardzo podobne do powyższych, a zatem ich fotek nie pokazuję;) Poza tym jest jeszcze jedno, ale na razie czeka ono na odbiór więc fotkę wrzucę, kiedy trafi do adresata;) 

1 komentarz:

  1. Ślcizne rzeczy tworzysz bez wyjątku. jest na co popatrzeć i idę dalej pooglądać :)

    OdpowiedzUsuń