piątek, 7 lutego 2014

Ulubiona herbaciarka

Jak już pisałam we wcześniejszym poście udało mi się skoczyć herbaciarkę, która jest teraz jednym z moich ulubionych dzieł;) Długo szukałam na nią odpowiedniej serwetki ponieważ miała być jednak z motywem herbaty, a nie kawy, ale w związku z tym, że nie znalazłam niczego co by mnie zachwyciło, to postanowiłam zrobić ją z motywem kawy. Lakierowałam ją ogromną ilość razy ponieważ chciałam aby była naprawdę naj, więc trochę pracy przy niej było, ale uważam, że było warto. W tak zwanym międzyczasie malowałam też pierwsze jajka wielkanocne. Jeśli chodzi o jajka to udało mi się ostatnio zakupić 20 sztuk po bardzo przystępnej cenie. Trafiłam akurat na prawdziwą promocję;) Zakupiłam też kilka nowych dziurkaczy ozdobnych i trochę papierów ponieważ w ostatnim czasie miałam akurat sporo zamówień na trójwymiarowe pudełeczka. Udało mi się zrobić nawet kilka walentynkowych. Na szczęście ogarnęłam się ze wszystkim w porę i w niedzielę spokojnie mogę wyjechać na kilka dni. Jupi...








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz