środa, 12 lutego 2014

Nowy chustecznik

W ostatnim czasie mam słabość do motywów vintage i do motywów kuchennych. Jako, że w ostatnim poście było kuchenne pudełeczko to dziś jest chustecznik w stylu vintage. Wiedziałam, że w końcu będę mogła wykorzystać do niego bejcę, na którą już od dawna miałam ochotę. Wiedziałam też, że na boku będzie wzór strukturalny. Znacznie gorzej było z górą. Długo nie mogłam zdecydować się na motyw, a kiedy już padło na konkretny motyw to nie miałam pojęcia co dalej, bo chustecznik nie wyglądał tak jak bym soie tego życzyła. Jako, że nie pałam miłością do patyny to kilka dni zmagałam się z myślą "patynować czy nie", ale jednak patyna wygrała;) Myślę, że nawet nie wygląda on najgorzej. Miała być tam jeszcze koronka, ale to jednak byłaby już przesada.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz