piątek, 1 sierpnia 2014

Skrzynka i wieszak dla pewnego Szkraba

Chyba najwyższy czas na zakończenie wakacji i zabranie się do pracy. Co prawda nie pisałam ostatnio żadnych postów na bloga, ale za to miałam trochę różnych prac. Już dawno obiecałam, że pokażę zestaw, który zrobiłam dla małego Jacka, ale dopiero nie dawno trafił on do nowego właściciela, a wcześniej nie chciałam aby ktoś go zobaczył. Muszę przyznać, że sporo czasu zajęło mi wymyślenie tego jak pudełko i wieszaczek będą wyglądać i nawet kiedy miałam już wstępną koncepcję to samo tworzenie jakoś mi nie szło, ale koniec końców udało się. Już sama wielkość pudełka była kontrowersyjna ponieważ ja myślałam o czymś mniejszym, ale jednak mój mąż przekonał mnie, że może fajniejsze będzie większe.  A propos strony technicznej pudełka to wyjątkowo dobrze przyklejało mi się na nim serwetki za pomocą żelazka. Szczególnie na serwetce na górze nie było żadnych zagięć. Na górze wykorzystałam też spękacz jednoskładnikowy, buciki z wycinanki drewnianej i oczywiście przetransferowałam napis przy pomocy żelu Stemperii. Transfer jest też na wieszaczku oraz wewnątrz skrzynki. Mam nadzieję, że Jacusiowi, a póki co przede wszystkim jego rodzicom, upominek się spodobał.










1 komentarz: