czwartek, 14 sierpnia 2014

Ślubne skrzynki na wino

Witajcie na początku długiego weekendu;) Dziś chciałabym pokazać Wam dwie skrzynki na wino, które powstały na śluby na które byliśmy zaproszeni. Szukanie motywu na pierwszą z nich zajęło mi bardzo dużo czasu. Sama nie wiedziałam czy ma być bardziej ślubna czy jednak bardziej "winna". W końcu wybór padł na motyw ślubny, ale znów zaczęło się kombinowanie co jeszcze. Może jakieś przecierki, a może spękania. nic mi nie pasowało. W końcu podjęłam decyzję, że obydwie skrzynki będą bardzo "czyste". I tak na pierwszej skrzynce znalazła się biała farba na górze + metaliczna śmietankowa na dole. Do tego serwetkowy motyw, wycinanki na rogach oraz transferowany napis z przodu. Poza tym w środku na wieczku był też mały motyw ślubny, a na górze kropki z metalicznej farby. Druga skrzynka miała śmietankową metaliczną górę oraz metaliczny dół w kolorze szampana. Postanowiłam, że nie będzie na niej serwetek tylko wycinanki, których po ostatnim zlocie scrapkowym mam sporo. Poza tym oczywiście transferowany napis. Skrzynki doceniło sporo osób;)







 

2 komentarze:

  1. Cudowne są te Pani prezentowo ślubne skrzyneczki. Czy takie narożne wycinanki są dostępne gdzieś w sprzedaży? Mogą być jak widać po Pani pracy super ozdoba w decoupagu. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy artykuł
    Dzięki, będę odwiedzać:)

    OdpowiedzUsuń